20/04/2024

Fundació La Caixa, Projectes Socials Catalunya 2023

L'Associació Canaan ha estat escollida entre les 21 entitats premiades en la Convocatòria de Projectes Socials Catalunya 2023 de la Fundació La Caixa a les comarques gironines, entre les quals repartirà 974.480 euros.

Els diferents projectes seleccionats en aquesta nova edició de la convocatòria s’emmarquen en un dels següents àmbits d’actuació: pobresa i inclusió social, persones amb discapacitat o trastorn mental, inserció sociolaboral, salut i malaltia, gent gran, acció social i convivència i interculturalitat.

La nostra associació es va presentar a la convocatòria amb el Projecte Sociolaboral Canaan 2024, que té com a objectiu donar forma i apostar per a la inserció laboral tant a l'empresa ordinària, a l'empresa d’inserció, i a centres especials de treball. La Fundació La Caixa ens ha atorgat una donació de 30.000 €, que aniran destinats al projecte esmentat, que forma part del programa integral que duem a terme amb les persones que atenem: persones amb problemes d’addicció i/o salut mental.