14/08/2024

Activitats finançades per Dipsalut: Activa’t contra el deteriorament i Hàbits nous, vida nova

A través de l’organisme Dipsalut de la Diputació de Girona hem rebut finançament per a la realització d'aquests dos projectes:

Projecte Activa’t contra el deteriorament

Aquest projecte permet dur a terme una sèrie d’activitats encarades a l’estimulació cognitiva de les persones ateses a Canaan, a través de tallers, entre d’altres, com el de teatre, la teràpia de grups, la cohesió de grup i l'expressió artística. L’aportació de Dipsalut per a aquest projecte és de 2.302,51 €.

Projecte Hàbits nous, vida nova

A través d’aquest projecte potenciem que les persones ateses facin un canvi d’hàbits en tots els aspectes, no només els que tenen a veure amb el consum de tòxics. Així doncs, la nostra programació setmanal contempla la pràctica d’esport tres dies a la setmana i tallers de cuina cada dia, activitats a través de les quals es busca d’adquisició d’hàbits saludables, també en l'àmbit alimentari. Aquestes activitats també tenen com a objectiu que els participants puguin conèixer els diferents dispositius que tenim a l’entorn (parcs de salut, Club Natació Banyoles i Gimnàs Triops, entre altres espais). L’aportació de Dispalut per a aquest projecte ha estat de 3.912,34 €.